معرفی تمامی روش های دانلود از لینکدین

در این پست می‌خوانید:

به طور کلی اطلاعات منبع ارزشمندی هستند، چه اهداف آموزشی داشته باشند چه به اهداف حرفه‌ای ما مربوط شوند. لینکدین، شبکه اجتماعی است که منبع ارزشمندی از داده‌ها به حساب می‌آید و دانلود از لینکدین می‌تواند ما را در جمع آوری این اطلاعات ارزشمند یاری کند. در این مقاله به روش‌های دانلود از لینکدین می‌پردازیم، لطفا تا پایان همراه ما باشید.

اگر در یک حوزه تخصصی فعالیت می‌کنید و به دنبال یک شبکه اجتماعی تخصصی هستید تا با افراد فعال در آن حوزه ارتباط داشته باشید، لینکدین بهترین انتخاب است. در واقع لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی است که افراد فعال در حوزه‌های مختلف، در آن فعالیت دارند. لینکدین بر خلاف اینستاگرام و توئیتر پلتفرمی نیست که در آن هم موضوعات سرگرم‌کننده ببینید و هم موضوعات کاری و افراد زیادی به دنبال دانلود از لینکدین هستند! بلکه تنها تاپیک‌های کاری و مربوط به حوزه‌های تخصصی در آن به چشم می‌خورد.

اگر از کاربران فعال در این شبکه اجتماعی هستید، حتماً می‌دانید که بسیاری از پست‌ها و ویدیوهای منتشر شده در آن بسیار ارزشمند هستند. همین مسئله باعث شده تا کاربران زیادی به دنبال راهی برای دانلود از لینکدین باشند! اگر شما هم جزء این دسته از کاربران هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل به شما دانلود از لینکدین را آموزش دهیم.

آیا دانلود از لینکدین امکان‌پذیر است؟

اگر در لینکدین (LinkedIn) عضو هستید، حتماً می‌دانید که گاهی اوقات کاربران ویدیوهای بسیار ارزشمندی منتشر می‌کنند. ویدیوهایی که گاهی آمار و داده‌های بسیار ارزشمندی در آن دیده می‌شود و شاید بخواهید آن را در کامپیوتر یا موبایل خود ذخیره کنید. یا حتی ممکن است یک ویدیوی جذاب ببینید و بخواهید برای تولید محتوای خود، از آن ایده بگیرید. در چنین شرایطی آیا این امکان وجود دارد که آن را ذخیره کرده و بعدها از آن استفاده کنید؟ پاسخ مثبت است. پیش از آن که بخواهیم به این موضوع بپردازیم، ابتدا بهتر است ببینیم که در لینکدین 2 نوع ویدیو وجود دارد:

انواع ویدیو لینکدین

ویدیوی بومی یا Native Video

اولین نوع ویدیویی که کاربران می‌توانند در لینکدین به اشتراک بگذارند، ویدیوهای بومی است. این نوع ویدیوها به صورت مستقیم در لینکدین آپلود می‌شود و کاربران برای استفاده از این نوع ویدیو، باید شرایط خاصی را رعایت کرده باشند. اولین چیزی که باید رعایت شود فرمت ویدیو است؛ کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را با فرمت‌های MP4 و AVI منتشر کنند. همچنین ویدیوهای منتشر شده در لینکدین نباید کمتر از 3 ثانیه و بیشتر از 10 دقیقه باشد. اندازه فایل ویدیوی شما هم حداکثر می‌تواند 5 گیگ باشد! نکته آخر، این است که ویدیوها به صورت مربعی در لینکدین به نمایش گذاشته می‌شوند.

ویدیوی جاسازی شده یا Embeded Video

نوع دیگر ویدیوهایی که کاربران می‌توانند در لینکدین به اشتراک بگذارند، ویدیوهای جاسازی شده است. این نوع ویدیو به صورت مستقیم در لینکدین به اشتراک گذاشته نمی‌شود و کاربران آن را از شبکه‌های اجتماعی دیگر در لینکدین منتشر می‌کنند. برای درک بهتر این موضوع، یک مثال ساده برای شما می‌گوییم! فرض کنید شما یک ویدیو در یوتیوب به اشتراک گذاشته‌اید یا از ویدیویی که کاربران دیگر در یوتیوب منتشر کرده‌اند، خوشتان آمده است. حال اگر بخواهید آن را در لینکدین منتشر کنید، خیلی راحت می‌توانید آن را در لینکدین به اشتراک بگذارید و نیازی به آپلود مجدد آن نیست.

حال اگر شما قصد دانلود از لینکدین را داشته باشید، ویدیوی شما جزء دسته اول است و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر جزء دسته دوم است، باید ببینید که ویدیوی اصلی در کدام شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و آیا آن پلتفرم به شما اجازه دانلود می‌دهد یا خیر! مثلاً اگر ویدیو مربوط به یوتیوب است، خیلی راحت می‌توانید لینک آن را به یک ابزار دانلود از یوتیوب بدهید و دانلود کنید.

چرا به دانلود از لینکدین نیاز داریم؟

اکنون که بحث دانلود از لینکدین پیش آمده است، ممکن است برای برخی کاربران این سوال پیش آمده باشد که اصلاً چرا به دانلود از لینکدین نیاز داریم؟ دانلود از لینکدین مانند دانلود از هر شبکه اجتماعی دیگر موردنیاز کاربران است. ممکن است دلایل مختلفی برای آن وجود داشته باشد و هر کاربر به دلیل خاصی نیاز به دانلود محتوا از لینکدین دارد. شما هم ممکن است به دلیل خاص خود نیاز به دانلود از لینکدین نیاز داشته باشید! ما در این بخش به بررسی 3 مورد از مهم‌ترین دلایلی که ممکن است بخواهید از لینکدین چیزی دانلود کنید را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

ارزشمند بودن محتوای موردنظر

اولین دلیلی که باعث می‌شود تا کاربران نیاز به دانلود از لینکدین یا هر شبکه اجتماعی دیگری داشته باشند، این است که آن پست برای آن‌ها جذاب است. با توجه به این که لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی است، جذابیت یک پست ممکن است به ارزشمند بودن آن باشد. اگر یک محتوای ارزشمند ببینید که در حوزه کاری شما است، احتمالاً می‌خواهید آن را دانلود کنید تا همیشه روی موبایل یا کامپیوتر خود داشته باشید. حتی ممکن است بخواهید پس از دانلود، از آن استفاده دیگری کنید که در هر صورت شما نیاز به دانلود از لینکدین خواهید داشت.

نیاز به ایده گرفتن از محتوای موردنظر

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا به دانلود از لینکدین نیاز داشته باشید، این است که می‌خواهید از آن ایده بگیرید. مثلاً اگر در حوزه گرافیک یا رابط کاربری فعالیت دارید و پستی به چشم شما می‌خورد که می‌تواند برای اجرای طرح‌های موردنظر شما کمک کند، ممکن است بخواهید آن را دانلود کنید. شما می‌توانید همان لحظه از ایده محتوا استفاده کنید اما اگر بخواهید بعداً از آن استفاده کنید، نیاز به دانلود از لینکدین دارید. در هر حوزه‌ تخصصی لینکدین بهترین پلتفرم برای ایده گرفتن است و کاربران زیادی برای ایده گرفتن به دانلود از لینکدین می‌پردازند.

تمایل به ذخیره پست در کامپیوتر یا موبایل شخصی

هزاران دلیل دیگر وجود دارد که بخواهید پست‌های لینکدین را دانلود کنید. ممکن است بخواهید از آن پست‌ها ایده بگیرید یا از نظرتان آن پست در آینده برایتان کاربردی داشته باشد. به همین دلایل ممکن است بخواهید به هر دلیلی آن پست را در کامپیوتر یا موبایل شخصی خود ذخیره کنید. در این صورت شما باید راه‌های دانلود از لینکدین را بلد باشید. دلایل مختلفی دیگری هم ممکن است وجود داشته باشد که شما نیاز به دانلود از لینکدین داشته باشید. معمولاً دانلود تصاویر راحت است اما دانلود ویدیوها ممکن است کمی شما را اذیت کند. در ادامه مقاله تمام راه‌های دانلود از لینکدین را بررسی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

مهم ترین ویژگی های برنامه مناسب برای دانلود از لینکدین کدام هستند؟

اگر به دنبال برنامه‌ای برای دانلود ویدیو از لینکدین هستید، ابتدا باید ببینید که کدام برنامه برای شما مناسب است. هر برنامه ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای داشتن بهترین برنامه باید ببینید که یک برنامه مناسب چه ویژگی‌هایی دارد. در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی‌های بهترین برنامه دانلود از لینکدین می‌پردازیم تا بتوانید بهترین آن را انتخاب کنید. در حالت کلی 3 ویژگی وجود دارد که اگر یک برنامه دانلود ویدیو از لینکدین داشته باشد، می‌توانید آن را به عنوان یک برنامه مناسب در موبایل یا کامپیوتر خود داشته باشید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

ویزگی های برنامه

رایگان بودن

اولین ویژگی که یک برنامه دانلود از لینکدین باید داشته باشد، رایگان بودن آن است. برنامه‌های مختلفی برای موبایل و کامپیوتر وجود دارند که با کمک آن، می‌توانید ویدیوهای موردنظر خود را از لینکدین دانلود کنید. برخی از آن‌ها پولی و برخی دیگر رایگان هستند. باید حواستان باشد که از یک برنامه رایگان استفاده کنید تا با کمک آن بتوانید هر تعداد ویدیو که نیاز داشتید را دانلود کنید. در واقع برنامه موردنظر شما نباید محدودیت داشته باشد. در حالی که برنامه‌های پولی تنها به شما اجازه دانلود تعداد محدودی ویدیو را می‌دهند و پس از آن، از شما درخواست خرید اشتراک ویژه می‌کند.

امکان دانلود ویدیو

دومین ویژگی یک برنامه مناسب برای دانلود از لینکدین این است که به شما امکان دانلود انواع محتو را بدهد! به عنوان مثال شما بتوانید ویدیو و عکس را دانلود کنید. شاید راه‌های مختلفی برای دانلود عکس از لینکدین وجود داشته باشد اما برای دانلود ویدیو، باید حتماً یک اپلیکیشن خوب در اختیار داشته باشید. بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه دانلود از لینکدین این است که به شما امکان دانلود ویدیو را بدهد تا بتوانید به هر ویدیویی که در لینکدین مشاهده کردید را به راحتی دانلود کنید. گاهی اوقات اپلیکیشن‌ها برای دانلود ویدیو از شما حق اشتراک می‌گیرند که باز هم باید حواستان باشد که این قابلیت رایگان باشد.

عدم وجود محدودیت در تعداد دانلود

یکی دیگر از ویژگی‌های یک برنامه خوب برای دانلود از لینکدین، این است که محدودیت تعداد دانلود نداشته باشد. گاهی اوقات اپلیکیشن‌ها تا یک حدی به شما اجازه دانلود را می‌دهند و پس از آن، از شما حق اشتراک تهیه می‌کنند. مثلاً امکان دانلود 3 ویدیو در روز را برای شما فراهم می‌کنند اما برای دانلود ویدیوی چهارم باید هزینه پرداخت کنید. باید حواستان باشد که از یک ابزار یا برنامه رایگان و بدون محدودیت استفاده کنید تا هر چندتا ویدیو نیاز داشتید، با کمک آن بتوانید از لینکدین دانلود کنید.

روش های دانلود از لینکدین کدام هستند؟

اگر قصد دانلود از لینکدین را دارید، حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که با چه روش‌هایی می‌توان این کار را انجام داد. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی 4 روش دانلود از لینکدین بپردازیم تا به کمک آن، به راحتی بتوانید به دانلود ویدیوهای موردنظر خود از شبکه اجتماعی لینکدین بپردازید:

دانلود به صورت مستقیم با استفاده از کامپیوتر

اگر شما قصد دانلود یک عکس از لینکدین را دارید، کار ساده‌ای پیش روی شما است. برای این کار، کافی است بر روی عکس موردنظر کلیک راست کنید. با انتخاب گزینه Save image as تصویر موردنظر خود را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. همچنین اگر محتوای موردنظر شما ویدیو است، باید از روش‌های بعدی استفاده کنید.

افزونه

دانلود به کمک دانلود منیجر در کامپیوتر

اگر شما از IDM یا دانلود منیجر استفاده می‌کنید، شاید دقت کرده باشید که هنگام بردن نشان‌گر موس روی ویدیوها یک آیکون مربوط به این نرم‌افزار نشان داده می‌شود. کافی است بر روی Download this Video کلیک کنید تا ویدیوی موردنظر شما دانلود شود.

دانلود

دانلود با استفاده از افزونه گوگل کروم

اگر از کاربرانی هستید که از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنید، nزونه‌های مختلفی هستند که در زمینه‌های مختلفی به شما کمک می‌کنند. یکی از افزونه‌های کروم، افزونه LinkedIn Video Downloader است که با استفاده از آن می‌توانید ویدیوها لینکدین را به سادگی دانلود کنید:

افزونه کروم

برای استفاده از این روش، کافی است وارد لینک LinkedIn Video Downloader شوید و آن را روی گوگل کروم خود نصب کنید:

دانلود لینکدین

پس از نصب، یک آیکون مربوط به دانلود در کنار ویدیوهای لینکدین نمایش داده می‌شود که می‌توانید به راحتی آن را دانلود کنید.

دوره‌های مرتبط
در حال برگزاری
کارگاه روزها و رویاها
در حال برگزاری
گارگاه داستان کودکی من
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید